Indien je een klacht hebt, kun je deze zowel mondeling als schriftelijk, per post, per e-mail of via onze website, bij ons kenbaar maken. We leggen je klacht schriftelijk vast in ons klachtenregister en proberen om tot een snelle oplossing te komen.
Als dit niet mogelijk is informeren wij je binnen 14 dagen over de termijn waarbinnen de klacht zal worden afgehandeld door ons kantoor. Wij streven ernaar je klacht binnen uiterlijk 6 weken na deze kennisgeving af te handelen en indien mogelijk sneller.
Na deze termijn ontvang je van ons bericht om de uitkomsten van ons onderzoek persoonlijk met je te bespreken. Indien je dit niet op prijs stelt ontvangt je van ons een schriftelijke en/of e-mailreactie. Indien overeenstemming kan worden bereikt over de aangedragen oplossing zullen wij zo spoedig mogelijk zorgen voor uitvoering daarvan.
Daarna eventueel naar het klachteninstituutIndien wij samen met jou niet tot overeenstemming kunnen komen over de oplossing van je klacht, dan kun je je klacht desgewenst schriftelijk of online voorleggen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet : www.kifid.nl
Wanneer je klacht leidt tot een financiële claim dan geven wij u graag de zekerheid dat wij in staat zijn een gerechtvaardigde claim te kunnen betalen. Hiervoor hebben wij een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, welke voldoet aan de wettelijk gestelde vereisten.